kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
15 Mart 2009, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Kriz bile dalgalı saçların karşısında direnemedi

SİNAN ÖZEDİNCİK
SİNAN ÖZEDİNCİK
14.03.2009
Saç boyası satışları kriz döneminde yüzde 25 arttı. Kadınlar kuaföre gitmeyi azaltsa da kendilerine bakmaya devam ettikleri söylendi..
Güzellik sektörü dünyada 200 milyar dolarlık, Türkiye'de ise 1.5 milyar euroluk bir hacme sahip. Türkiye'de pazar yıllık olarak ortalama yüzde 15 oranında büyüyor. P&G Beauty Pazarlama Direktörü Muhterem Yavaş Özkan, kozmetik pazarının kriz döneminde büyümeye devam ettiğini söylüyor.

İKİ BASAMAKLI BÜYÜME OLACAK
Kozmetik sektörü içerisinde, büyümesi bu dönemde artan kategori ise saç boyası (evde uygulanan) kategorisi. "Diğer kategorilerimize göre büyüme oranlarını yukarıya çektik, bu kategori için iki basamaklı büyümeler bekliyoruz." diyen Özkan; "Yenilikçi ürünler ile içerisinde bulunduğumuz kategorilerde liderliğimizi korumayı hedefliyoruz." diye sözlerine devam ediyor. P&G Beauty, P&G'nin Türkiye'deki işinin yaklaşık yüzde 50'sini oluşturuyor ve büyüme açısından bakıldığında P&G Beauty, P&G içinde lokomotif konumunda. P&G için dünyada bin 800'den fazla bilim adamı ve teknik çalışan, dünyada 9 teknik merkezde çalışıyor.