kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
22 Şubat 2009, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Elma ve tarçın kokusu niye önemli?

ŞELALE KADAK
ŞELALE KADAK
21.02.2009
Bugüne kadar 30'a yakın projeye danışmanlık yapan ve bir o kadar projenin de halen içinde olan Alkaş, bir alışveriş merkezinin başarısını lokasyona bağlıyor ve şunları söylüyor: "Bir de tabii yer açılınca işler bitmez. Yeni doğan bir bebek düşünün. En iyi uygulamalar hayata geçirilmeli. Elma ve tarçın kokusu alışveriş dürtüsünü körükler mesela. Temizlik, güvenlik önemli. Buralara girmek zorunda değilsiniz. İnsanları cezbetmelisiniz."