kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
12 Kasım 2008, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Türkiye yeni pazarlar bulmalı

12.11.2008
İLİŞKİLİ HABERLER
Türkiye yeni pazarlar bulmalı
Kaplan, Türk firmaları açısından krizin nasıl fırsat yaratacağının sorulması üzerine, krizin kapasite eksikliğinden çıkmadığını, Batı'da tanınmış firmaların halen üretime devam ettiğini, mal satmak istediğini anlattı. Türkiye'nin avantajının, bulunduğu konumdan yararlanmak olacağını vurgulayan Kaplan, Türk markaları için Ortadoğu, Doğu Avrupa ve Afrika'ya uzanmanın fırsat olduğunu dile getirdi.