kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
5 Kasım 2008, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Tesco Kipa, krizde 800 ürünüyle indirim marketlere kafa tutacak

Pınar ÇELİK EKONOMİ
05.11.2008
Krizin etkisiyle 800 kalem üründe indirime giden Tesco Kipa, fiyatlarını indirim marketleri ile eşitleyip hem müşteri sayısını hem de satışlarını artırmayı planlıyor..
Krizle birlikte alışveriş sıklığında ve sepet büyüklüklerinde düşüş yaşayan perakendeciler farklı yöntemlerle krizi atlatmaya çalışıyor. Hipermarket zinciri Tesco Kipa da krizle 800 üründe indirime giderek mücadele etmek için kolları sıvadı. İlk etapta Tesco Kipa hipermarketlerinde gerçekleşecek fiyat uygulaması aralık ayı itibariyle de Tesco Kipa'nın daha küçük metrekareli mağazaları Kipa express'lerde uygulanmaya başlayacak.

FİYATLARI EŞİTLEDİK
Tesco Kipa'daki yaklaşık 800 üründe yaptıkları indirimle fiyatları ağırlıklı olarak sokak aralarında mağaza açan indirim marketlerindeki fiyatlarla eşitlediklerini vurgulayan Tesco Kipa Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu üyesi Burak Dolanay, "İndirim marketlerindeki fiyatların aynısını daha yüksek kalite ve alışveriş keyfiyle sunmak amacıyla bu kampanyaya başladık. Rakipleri inceledik ve raflarımızda bulunmayan ürünleri de tedarik ettik" dedi. İndirimdeki ürünlerde yüzde 50 oranında bir satış artışı hedeflediklerinin altını çizen Dolanay, "Üç günlük satışlarımızda yüzde 25'lik bir artış yaşadık. Bu da hedeflerimizin tutacağını doğrular nitelikte" dedi. Ürünleri her 2 ayda bir yaptıkları tüketici araştırmalarında tüketicilerin indirim istedikleri ürünlerde yaptıklarını belirten Dolanay, "İndirim marketlerinde olup bizde olmayan ürünleri rafa koyduk. Gıda, içecek ağırlıklı olarak da temel ihtiyaç maddeleri ürünlerinde indirime gittik" dedi. Tüketicinin özellikle kriz döneminde daha fazla market dolaştığını vurgulayan Dolanay, "Alışveriş sıklığı arttıkça sepet büyüklüğünde azalma yaşanıyor. Şu an bunu yaşamıyoruz " diye konuştu.
Haberin fotoğrafları