kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
27 Ocak 2009, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
GEORGE D. SARTOREL

'En önemli gücümüz çalışanlarımız ve acentelerimiz'

27.01.2009
Dünyanın lider sigorta şirketlerinden Allianz, Türkiye'de 20 yılı aşkın süredir Koç Allianz çatısı altında sürdürdüğü sigortacılık faaliyetlerine artık Allianz markasıyla devam edecek. Koç Allianz'dan Allianz'a yapılan marka değişimi, bir toplantı ile kamuoyuna duyuruldu. Allianz Türkiye CEO'su George D. Sartorel, en önemli varlıklarının Allianz Türkiye'nin çalışanları olduğunu söyledi. Allianz Türkiye'de önceliği müşteri memnuniyeti olan, alanında uzman 1200 kişinin çalıştığını belirten Sartorel, konu müşteri memnuniyeti olduğunda farkı çalışanların yarattığını vurguladı ve şöyle devam etti: "En büyük yatırımımızı çalışanlarımızın becerilerini geliştirmeye yapıyoruz. Aynı zamanda 1200'ü aşkın acentemizle Türkiye'nin dört bir yanına ulaşıyoruz. Bugün yüzde 40'ı kurumsal ve ticari, yüzde 60'ı bireyselden oluşan dengeli dağılıma sahip bir portföyü elinde bulunduran Allianz Türkiye, 1 milyar TL'nin üzerinde prim üretimi gerçekleştirdi" dedi.

'KEŞKE DEĞİL ALLİANZ'
Türkiye'deki hedeflerinden de bahseden Allianz Türkiye Ceo'su Sartorel, "Dünyanın 1001 türlü hali var. Bizim görevimiz, ihtiyaç anında en iyi çözümü sağlamak. Müşterilerimizin, güçlü global bir danışman ve finansal ortağın her zaman yanlarında olduğunu bilerek kendilerini güvende hissetmelerini istiyoruz" dedi. George Sartorel, Allianz Türkiye'nin en önemli hedefini ise, "Sigorta söz konusu olduğunda Türkiye'nin ilk tercihi olmak" diyerek açıkladı.