kapat
E-gazete
|
Hava Durumu
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
English
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
2 Eylül 2008, Salı
Sabah
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Hikmet Özsoy

Marketlerin ramazan kolileri zamlandı

Güncelleme : 02.09.2008 14:59
İşyerleri çalışanlarını kendi ihtiyaçları doğrultusunda yemek kartıyla ramazan alışverişi yapmaya yönlendirirken, marketler de kolilerini hazırladı. Ancak ramazan kolileri yıl boyunca gıda sektöründe yaşanan rekor artışlardan nasibini aldı. Buna çözüm olarak kimi marketler koli ebatlarını küçülttü, kimisi ise içindeki ürünlerin dağılımını değiştirdi. Böylece, dev perakende zincirlerinin kolileri geçen seneye göre yüzde 15 ile 30 oranında zamlandı. Multinet Genel Müdürü Uğur Tarı, kartlı yemek ödeme sistemlerinin giderek daha da yaygınlaşacağına inandıklarını dile getirirken "Mesela bizim şu anki hacmimiz 100 milyon dolar, geçen seneye göre yüzde 172 oranında büyüdük. 20 binden fazla üye işyerimiz var. Gelecek senelerde de bu rakamların artmasını bekliyoruz" dedi. Öte yandan, yemek kuponu/kartı hizmeti veren tüm şirketler ramazan için özel paket sunmayı tercih etmiyor. Örneğin Sodexho Restoran Servisleri Genel Müdürü Emre Üge, bu sistemi marketlerde satılan ürünlerin yemek olarak faturalandırmasının doğru olmayacağı gerekçesiyle tercih etmediklerini söyledi.