kapat
27.02.2002
 SON DAKİKA
 EDİTÖR
 YAZARLAR
 HABER İNDEKS
banner
 EKONOMİ
 FİNANS
 MARKET
Limasollu
 TÜRKİYE
 DÜNYA
 POLİTİKA
 SPOR
 GALOP
 MAGAZİN
 SAĞLIK
 KAMPUS
 HYDEPARK
 İNANÇ
 ANKETLER
 ŞAMDAN
 DİYET
 TATLILAR
 CİNSELLİK
 PAZAR SABAH
 KİTAP
 SİNEMA
 SANAT
 RENKLER
 GURME
 TARİH
 SUNNY
 HİGH-TECH
 YAT&TEKNE
 NET YORUM
 NET GÜNDEM
 MELODİ
 ASTROLOJİ
 SARI SAYFA
 METEO
 TRAFİK
 ŞANS&OYUN
 ACİL TEL
 KÜNYE
 WEB REKLAM
 ARŞİV
 

Seks unsuru yoksa kalsın

Cinsellik, kadın ve seks teması dünyanın önde gelen markaları için en önemli malzeme. İşte bazı ilanlarda "seks"in kullanılışını gösteren en fantastik örnekler

Alamıyorsan çıplak dolaş!
Şimdi Versace'nin erkekler için de kıyafet ürettiğini bilmesek. Ya da bu reklamın altında insan hiçbir marka filan görmese aynen şöyle bir hisse kapılacak: Versace'nin erkek kıyafeti yoktur. Fakat, fotoğrafçı erkekleri çok sevmektedir. Yani kadınlardan fazla sevmektedir. Etrafında erkek görmemeye dayanamamaktadır. E, kadın kıyafetlerini de bu hoş erkeklere giydiremeyeceğine göre ve adamların üzerinde başka markanın kıyafetleri de olamayacağına göre mecburen çıplak olacaklar. Yoksa bu ilanın provakatif bir niyeti yoktur...

Özel aroma göbek deliğinde
İçkiyi başka yerleriyle içen iki arkadaş... Yavrum sizin ağzınız yok mu? Yoksa o kızın göbek deliğinde özel bir aroma mı var? Kızı bara çıkartıp göbeğinden içki içmenin alemi ne? Hem o nasıl çirkin eller öyle? Kızım sana sesleniyorum bunun sonu kötü. Şimdi göbekten, sonra başka yerlerden ister bu adamlar... İçki içmeyi yani... Yok şantaj fotoları çektiriyorsan gizli gizli, o zaman doğru yoldasın. Var mı dünyada kocasının başka kadınla bu vaziyette fotoğrafını görüp de boşanmayacak kadın?

Hah tam orası, yok biraz yukarısı!
Dün gece televizyon seyrederken bir kaşıntı bir kaşıntı... "Oooh... Kaşı kaşı... Hah tam orası. Biraz daha... Şimdi sola.. Biraz yukarı..." Yavrum nedir bu halin? Mantar falan mı kaptın. Bu reklamdan ne anlamamız gerektiğini inanın çok düşündüm. İşte yorumum: "Sisley kıyafetleri rahattır ama kaşındırır", "Sisley giydiğinizde içki içmeyin, ters etki yaratır", "Sisley çamaşırları afrodizyak bir pamuktan üretilmiştir sizi kızıştırır" veya "Sisley kısmi felç yapabilir". Sahi peki nedir kızımızın yüzündeki o tuhaf bakış. Ex? Kok?

Tecavüz?

Giyelim ölümsüz olalım
Esasında Diesel'in bu kampanyayla derin bir felsefe yaptığını benim gibi moda gerzoları bile biliyor. Dolayısıyla arkadaşların bu çabalarını şimdi ortada bir popo var diye madara etmek bize yakışmaz. Peki nedir bu felsefe. Şudur: "Şimdi bütün markalar gençlik, enerji, hayal gücü falan vereceklerini vaat ederler ya... İşte Diesel firması bununla dalga geçiyor. İnsan mı, maket mi anlamadığımız bir takım insanlar nasıl yüz yıldır hiç yaşlanmadan kaldıklarını söylüyorlar: Aşağı yukarı yüzyıldır hiç haraket etmeden böyle duruyorum. Hareket etmediğim için yaşlanmadım. Tabii bu arada ayakkabılarımı da temizlemem gerekmedi..." Felsefe bahane, popo şahane! Mevzun bacaklar da öyle...

Mutlu Tönbekİcİ



<< Geri dön Yazıcıya yolla Favorilere Ekle Ana Sayfa Yap

Copyright © 2002, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır