kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
15 Kasım 2008, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Emlak Buzz
 
24 Saat
24 Saat
BCBG Max Azria markasının geniş ürün yelpazesi her yaştan şık olmak isteyen kadınlara hitap ediyor.

Bir Amerikan rüyası

ESRA ÇORUH
06.11.2008
Bir Tunuslunun Paris'te başlayıp, Amerika'da biten rüyası ünlü bir markanın doğumuna da neden oldu. Bugün birçok ünlü ismin tercih ettiği markanın yaratıcısıyla görüştük..
Şu an dünya genelinde 318 mağazaya ulaşan BCBG Max Azria'yı, Paris Hilton, Nicky Hilton, Sharon Stone, Anne Hathaway, Carmen Electra, Eva Mendes, Beyonce, Halle Berry, Angelina Jolie gibi isimler tercih ediyor. Markanın yaratıcısı Max Azria, bu Amerikan rüyasının nasıl gerçekleştiğini anlattı.

- Paris'te büyümüş ve Los Angeles'ta yaşayan bir Tunuslusunuz. Amerika ve Avrupa'yı karşılaştırdığınızda nasıl farklılıklar ya da benzerlikler görüyorsunuz?
- Aslında görülen farklılıkların nedeninin iklimden kaynaklandığını düşünüyorum. Örneğin Los Angeles'ta canlı ve parlak renkli kumaşlar tutulurken, Paris'te daha klasik renkler talep görüyor.

- Birçok markanız var ve sürekli genişlettiğinizi de görüyorum. Bunun nedeni nedir?
- Yaptığımız her yenilik, müşterilerimizin istekleri ve ihtiyaçları doğrultusunda. Onların yaşamdaki her evrelerinde şık olmalarını arzuluyoruz. Ayrıca her jenerasyonun ayrı zevki olduğu için gençlere özel ayrı bir koleksiyon sunuyoruz.

- Ve Herve Leger by Max Azria; şu an birçok ünlü isim bu markayı üzerinden çıkarmıyor.
- Kendine güvenen, kendini seksi hisseden her kadın Herve Leger by Max Azria koleksiyonumuzdan vazgeçemiyor. Harika görünmek ve hissetmek isteyenlerin tercihi oldu.

- Markanızın sırrı nedir sizce, kısa sürede çok büyük cirolara sahip oldunuz ve büyüdünüz.
- Biz, kadınlar için yaşam tarzı sunuyoruz. Yaşamının çeşitli evrelerinde koleksiyonumuz da onun etrafında dönebiliyor. Ve her zaman o kadının şık ve feminen hissetmesini, aynı zamanda da gündüzden geceye rahat hissetmesini sağlıyor. Ayrıca, detaylar ve kalite de markamızın öncelikleri arasında.

- Bütün dünyaya yayılmış durumdasınız. Peki en çok kuvvetli olduğunuz yeri sorsak?
- Amerika'nın her yerinde çok tutulan ve istenen bir markayız.

- Türkiye pazarı hakkında neler söyleyebilirsiniz?
- 2005'te Türkiye'ye girmemize rağmen, kısa sürede inanılmaz bir başarı elde ettik. Türkiye'nin markamızın başarılı olduğu Avrupa ülkelerinin başında olduğunu söyleyebilirim.
Haberin fotoğrafları