kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
8 Kasım 2008, Cumartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Coca-Cola Bölge yöneticisi Ahmet Bozer, şirketlerin arzu ettiği sürdürülebilir büyümenin insan kaynaklarından geçtiğini vurguladı.

20 kişi 2 milyar $'lık marka değeri yarattı

08.11.2008
Coca-Cola Avrasya ve Afrika Grubu Başkanı Ahmet Bozer, tüm şirketlerde insan kaynaklarının çok önemli bir unsur olduğunu belirtti. Bozer "Günümüz koşullarında para da çok önemli, ancak bu durum geçici. Bundan yirmi sene sonra bu günleri gülerek hatırlayacağız. Oysa insanın önemi hiçbir zaman değişmeyecek" dedi. Türkiye Personel Yönetimi Derneği'nin (PERYÖN) "Farkında mıyız" temasıyla düzenlediği 16. Ulusal İnsan Yönetimi Kongresi'nde konuşan Bozer, sürdürülebilir büyüme için Coca-Cola'nın iş ortakları, gezegen, kazanç ve portföy unsurlarına önem verdiğini vurguladı. Coca-Cola Zero'nun bir yıl içinde 2 milyar doları geçen marka değerine ulaştığını belirten Ahmet Bozer, "Bu başarıda insanın önemi çok büyük. Zero fikrini yirmi kişi buldu, bu yirmi kişinin çoğaltılması gerekiyor" diye konuştu.