Ancak sıra geldi yazmaya. En çok reklam veren otomobil markalarından olan Hyundai yeni modeli Era'yı
"En Mutlu Anlar Accent Era'da yaşanır" konseptine konumlamış. Terfi alan, gole sevinen adamlar doğruca arabalarına gidiyor ve sevincini arabada gösteriyor.
Aklıma takılıyor. Mutluluk insanların yalnız yaşayabileceği en son duygu değil mi? En çok paylaşılan duygu. Kucaklaşırız, telefona sarılırız. Çığlık atışımız da paylaşmak içindir. Hyundai bu temel durumu atlamış.
Otomobilde yalnız başına yaşanan duygu üzüntüdür. Hülya Avşar'ın arabasında anıra anıra ağlamasını anımsayın. Ya da kendi başınızdan geçenleri. Saklanmak, kaçmak istediğimizde arabamıza gideriz ama mutluysak mutlaka birine sesimizle, bedenimizle dokunmak isteriz. Öyle değil mi?
Yayın tarihi: 15 Nisan 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/04/15//haber,4ECD27B5D16D4E5595E7D19463A87883.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.