kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
18 Ocak 2009, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Mağaza açılışında izdiham

Giriş Saati : 18.01.2009 13:46
Güncelleme : 18.01.2009 20:34
Yeni Haber
Pendik'in Kurtköy Beldesi'nde yüzde 90 indirim uygulayarak açılan tekstil ürünleri mağazasında izdiham yaşandı.

Merter Markalar Birliğinin önderliğinde kurulan ve Merter-Osmanbey-Laleli'nin kısaltmasından oluşan ''MOL'' mağazası, Kurtköy'deki Atlantis Alışveriş Merkezi'nde açıldı.

Açılış nedeniyle yüzde 90 indirim uygulayacağı duyurulan mağazanın önünde, uzun kuyruklar oluştu. Binlerce kişinin alışveriş merkezi önünde izdiham oluşturması ve mağazanın kepenk ile kapılarını kırması üzerine olay yerine jandarma ekipleri çağrıldı.

Kapıların açılması üzerine mağazaya giren vatandaşlar, bu kez de kasalar önünde kuyruk oluşturdu. Yaklaşık 1,5 saat içinde mağazadaki ürünler tükendi. Alışveriş yapamayanlar ise bu duruma tepki gösterdi.

Bu arada, izdiham sırasında sara hastası olduğu için kriz geçirdiği öğrenilen bir kişiye, mağazaya çağrılan sağlık ekiplerince müdahale edildi.

Fiyatları 5 TL ile 5 bin TL arasında değişen 150 bin parça ve 15 bin çeşit modelin bulunduğu mağazanın açılışında, 150 güvenlik görevlisi ile 130 stant görevlisi çalıştı.

''MOL'' İcra Kurulu Başkanı Oktay Özdemir, AA muhabirine yaptığı açıklamada, vatandaşların gösterdiği ilgiden son derece memnun olduklarını belirterek, ''Bu, Türk halkının, bu krizde Türk markasına gösterdiği bir ilgidir'' dedi.

Açılıştaki satışlardan yaklaşık 300 bin TL ciro elde ettiklerini belirten Özdemir, şunları kaydetti:

''Rekor sayılabilecek bir ciro yaptık. Yoğunluktan dolayı kasalarımız müşterilere cevap veremez duruma geldi ve bunun üzerine yaklaşık 100 bin TL tutarındaki ürünleri müşterilerimize hediye ettik. Kampanyalarımıza devam edeceğiz. Küresel krizin bizi etkilemesine izin vermek istemiyoruz. 2009 yılının Türkiye'de üretim yılı olması için çok ciddi kampanyalar yapacağız. 'Made in Turkey' markasını dünyaya tanıtmaya devam edeceğiz.''

Özdemir, cironun yüzde 3'ünü Türkiye'nin tanıtımına harcayacaklarını ve 2009 yılında 56 ''MOL'' mağazası ile 3 bin kişiyi istihdam etmeyi planladıklarını belirtti.

Öte yandan, otomobiliyle alışveriş merkezinin bulunduğu alana gelmek isteyenlerin çok olması nedeniyle çevredeki yollarda da trafik sıkışıklığı yaşandı