kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
25 Şubat 2009, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Anadolu Grubu'nun kırtasiye markası Adel, kalem ürünlerinin yanında kar marjı daha yüksek olan okul çantası ve kağıtla hizmet alanını genişletecek.

Adel Kalemcilik kârı çantayla toplayacak

25.02.2009
Geçen yıl yüzde 16.4 büyüyerek 78.4 milyon TL ciro elde eden Anadolu Grubu ve Alman Faber Castell AG'nin ortaklığındaki Adel Kalemcilik hizmet alanını genişletiyor. Yüzlerce kalem satışından elde edilen kazancın tek bir okul çantası satışından sağlanan ile aynı olduğunun altını çizen Dursun, "Bu yıl olmasa bile 2010'da okul çantası ve kâğıt işine girmeyi planlıyoruz. Kalemdeki kâr marjı düşük olduğu için kırtasiye sektöründe kâr marjı yüksek ürünleri portföyümüze katmayı düşünüyoruz" dedi.2009'da ihracata da ağırlık vereceklerinin bu yüzden de logoyu yenilediklerinin altını çizen Dursun "Üretimin yüzde 25'ini oluşturan ihracata bağlı olarak özellikle yurtdışında yaygınlaşmak için logomuzu değiştirdik" dedi.
Haberin fotoğrafları