kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
22 Aralık 2008, Pazartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Büyük resim için tıklayın

Rekabet ve ekonomi pazarda marketlerin satışını artırdı

TİMUR SIRT
22.12.2008
Elektro World Genel Müdürü Özbek, tüketicinin karşılaştırma yapacağı yer aramasının payı artırdığını söyledi..
Electro World Genel Müdürü Bahadır Özbek, daralan pazarda hipermarketlerin satışlarının artırmasına neden olarak bu mağazaların sayılarının çok fazla artmasının ve çok ucuz elektronik ürün satmalarının etkili olduğunu söyledi. Rekabetin ve ekonomik koşulların tüketici profilini de değiştirdiğini ifade eden Özbek araştırmanın sonuçlarının da bunu doğruladığını belirtti. Özbek, "İnsanlar artık fiyatları karşılaştırabilecekleri, en ucuzu alabilecekleri büyük marketleri tercih ediyor. 2007'de büyük elektronik perakendecileri yüzde 12.8 büyüdü. Bu 2009'da daha da artacak. Ancak hala sektörün yarısı bayilerden oluşuyor" dedi.