kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
28 Kasım 2008, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Alpaslan Korkmaz (soldan ikinci) konferansta yaptığı konuşmada ilgi ile izlendi

'Reklamcı olmak Sex and the City'de yaşam sanılıyor'

Evrim ERGİN EKONOMİ
28.11.2008
Reklam müzikleri bestecisi Tünay'ın, Marka Konferansı'ndaki konuşması Cem Yılmaz'ı aratmadı. Konuşmasında "Prada giyip reklam sektörüne girenler kendini Sex and th City'de sanıyor" dedi..
Kulağınıza takılan yüzlerce reklam müziğinin (jingle) altında imzası olan Mert Tünay, Marka Konferansı'nda ünlü komedyen Cem Yılmaz'ı aratmadı. "Yaptığım iş nedeniyle biraz kafayı kırmış biriyim" diyen Tünay, kendi müşterilerini de alaylı bir dille eleştirdi. İşte Tünay'dan iğneleyici yorumlar:

* SEVİŞİR GİBİ MÜZİK: Ben buzdolabına, çamaşır makinesine şarkı yazan bir adamım. Hatta çamaşır makinesi ile sevişir gibi müzik yapmamı isteyebiliyorlar. Haliyle biraz kafayı kırmış biriyim, onun için de bana iş görüşmesine gönderdiğiniz kişileri düzgün seçin.

* PRADA GİYEN MERVESULAR: Reklam ajanslarında çalışan ve iletişim fakültelerinden mezun olan birçok kişi iletişim kurmayı bilmiyor. Pradalarını giyip reklama girince kendilerini 'Sex and the City'de gibi sanıyorlar. Ama gerçek öyle değil. Sektördeki bazı genç bayanlara ben ortak olarak Mervesu diyorum. Bazen gelip bana aşkım diye hitap ediyorlar. Ben evli bir adamım.

* SİNİR OLUYORUM: Çoğu insan müzikten anlamadan ön yargılı hüküm veriyor. Özellikle Mervesuların yorum yapmasına... Ben gece sabaha kadar çalışıp bir müzik besteliyorum. Onlar da dinlemeye geliyor. Müşteriler beğensede Mervesu 'Ben beğenmedim' diyor. Ama niye beğenmediğini söylemiyor.