Türkiye'nin nefesi Çin'in üzerinde
Avrupa'ya ihraç edilen tekstil ürünlerinde Çin liderliğini devam ettiriyor. Çin'den sonra ikinci sırada ise Türkiye geliyor. Türkiye'nin tekstil sektöründeki avantajını Avrupa'ya yakın olması, ucuz ve kaliteli ham maddeler kullanması olarak gösteren News Desk internet sitesinde, "İstatistikler gösteriyor ki Türkiye'nin tekstil ihracatının yüzde 19'unu kot ile türevleri, yüzde 10'unu tişörtler ve iç çamaşırları oluşturuyor. Geçen seneye göre Türkiye'nin iç çamaşırı ihracatında yüzde 14'lük bir artış gözlemlendi" denildi.
Yayın tarihi: 9 Eylül 2007, Pazar
Web adresi: http://www.sabah.com.tr/2007/09/09//haber,2906ECD9E7F24413B0424574E6F52761.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.