Hani konuşmasın öyle dursun yeter, diyeceğim. Cem Yılmaz'ın yaptığı her iş için (özel hayatı dışında) algılamam bu. Başkalarının markasına katma değer getirmede gösterdiği başarıyı kendi markasını yönetirken gösteremese de iletişim işini iyi bildiği kuşkusuz. En önemli yanı ise, son derece baskın bir bilinirliği ve algılanması olmasına rağmen, reklamında oynadığı markanın araya gitmesine izin vermemesi. Reklamlarda oynayan ünlülerde genellikle bu sorun vardır. Kendileri öne çıkarlar. Marka ve kilit mesaj güme gider. Bir de birlikte çalıştıkları markayı değiştirme frekansını ve aralığını doğru ayarlayamazlarsa, marka yine zarar görebilir. Cem Yılmaz bu düzenlemeyi de iyi kotarıyor. Doritos'un 'Alaturka' reklamından sonra hedef kitleye uygun düşecek en az 10 kişiye sordum: "Cem Yılmaz'ın oynadığı son reklam filmi hangi ürünle ilgili?" Hepsinden de doğru yanıtı aldım. Hem ajansa hem de Cem'e koskoca bir 'Bravo!'...