kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
5 Kasım 2008, Çarşamba
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Çizerler
Sabah Günaydın Cuma Cumartesi Pazar
 
24 Saat
24 Saat
ŞELALE KADAK

Kimya ve seramik sektörü Turquality'nin gizli silahları

Gördüğüm bu projenin içine giren şirketler -ki sadece konfeksiyondan 16, kimya sektöründen 11 marka var- beş yıl sonra yurtdışında güçlü markalarla olmak için üstünlüğü ele geçirecek. Altunyaldız kimlerin ön plana çıkacağını ya da 5 yıl sonra kimlerin başarılı olacağını soruyorum, polemik olmasın diye bir şey söylemiyor ama seramik sektörünü başarılı bulduğunun altını çiziyor. Benim de aklıma yurtdışında giderek tanınmış bir markaya dönüşen Eczacıbaşı'nın Vitra'sı geliyor.
Sadece Vitra da değil, hazır giyimden, gıda sektörüne, kimyadan, mobilyaya kadar pek çok sektörde öne çıkan bazı markalar var. Şimdi artık bu şirketlerin 10 yıllık yol haritalarıyla Türkiye'den güçlü ihracat markaları çıkarmalarına çok az kaldı diye bilir miyiz?