Mitsubishi'nin Türkiye'deki ilk küçük aracı satışa sunuldu. Colt'un hedef kitlesi kadınlar olacak.
Temsa, Mitsubishi'nin B segmentindeki modeli Colt'u, Türkiye'de satışa sundu. Markanın Türkiye'de küçük araç sınıfındaki ilk modeli olan Colt için 23.9 milyar lira ile 34.5 milyar lira arasında değişen fiyatlar belirlendi. Mitsubishi Colt'un Türkiye tanıtımı Antalya'da gerçekleştirildi. Temsa Genel Müdürü Mehmet Buldurgan, Temsa'nın bir taraftan üretici ve ihracatçı vasfıyla kendi markasını yaratırken, bir yandan da temsil ettiği Mitsubishi'nin yeni ürünlerini piyasaya sunduğunu vurguladı. Buldurgan, "Üretici vasfımız giderek gelişiyor, üretici ve ihracatçı vasfımızla gurur duyuyoruz'' diye konuştu. Temsa Otomotiv Direktörü Yusuf Soner B segmentindeki araçların pazar payının yaklaşık yüzde 39'u bulduğunu, bazı aylarda C segmentini de geçtiğini belirtti. Soner, "Türkiye bu açıdan da Avrupa'ya benzemeye başladı. Bayanlara hitap eden otomobillerin yükselişini görüyoruz'' dedi. Colt ile hedefledikleri müşteri kitlesinin ağırlıklı olarak kadınlar olduğunu anlatan Soner, Colt'ta sunulan yeni otomatik vites teknolojisiyle, 'otomatik vitesli araçlar daha fazla yakıt tüketir' anlayışının da ortadan kaldırıldığını belirtti.