23 yıl önce Çarşı adıyla kurdukları mağazanın adını 'Boyner' olarak değiştiren Osman ve Cem Boyner, ilk tabelayı Capitol'deki mağazaya birlikte astılar.
1981 yılında Boyner Grubu'nun seri sonu ürünlerini satmak amacıyla kurulan, ancak yıllar içinde departman store (çok katlı mağaza) olarak konumlanan Çarşı Mağazaları, konseptiyle birlikte adını da değiştirdi. Türkiye'nin 11 ilindeki 21 Çarşı Mağazası'nda bugün eski tabelalar inecek, yerine "Boyner" tabelaları takılacak. 2004 yılını Çarşı için bir değişim ve yenilenme yılı olarak tanımlayan grup, bu program çerçevesinde, 2004 başında şirketin ödenmiş sermayesini yüzde 50 oranında artırdı ve merkez yönetim ekibini yeniden yapılandırdı. Nisan 2004'ten sonra da ürün yapısı yeniden tasarlanırken, mağazalarda dekorasyon yenileme çalışmalarına başlandı. Bir yandan da mağazalarda servis ve müşteri memnuniyeti adına eğitim programına girildi.
KARTLAR ZENGİNLEŞECEK Boyner Grubu, Çarşı Mağazaları'nın isminin değiştirilme nedenini yurtdışına açılma isteği olarak açıkladı. Çarşı çalışanları ve Çarşı müşterileri arasında yapılan araştırmada Boyner isminin Türkiye'de perakendede kalite, güven, yenilik ve müşteri mutluluğunu temsil eden en güçlü isimlerden biri olarak ortaya çıktığını belirten Çarşı Büyük Mağazacılık Genel Müdürü Aslı Karadeniz şunları söyledi: "Çarşı mağazaları artık sadece Türkiye sınırlarında kalmayıp yurtdışında da mağazaları ile var olmak stratejisini benimsedi. Boyner ismi yeni ülkelere giderken, grubun tüm tecrübesi ile büyük bir güç temsil ediyor. Ayrıca, yapılan araştırmalarda diğer ülkelerde Çarşı isminin doğru telaffuzunun çok zor olduğu tesbit edildi. Bu bakımdan da Boyner ismi uluslararası platformlarda daha kolay benimsenecek" dedi. Karadeniz, 20 Eylül'den itibaren Advantage ile birlikte diğer taksitli kartların da mağazalarda kullanılabileceğini söyledi. Karadeniz şöyle devam etti: "Çarşı kendi alanında bir ilke imza atmış, yurtdışında uygulanan çok katlı mağazacılık anlayışının Türkiye'de yerleşmesine büyük katkı sağlamıştı. Yenilikçi yanımızı hep koruduk. Şimdi de Çarşı Mağazaları, değişim ve yenilenme programı ile belirlediği yeni mağazacılık anlayışında, ürün, mağazaların dekorasyonu ve atmosferi, iletişim ve reklam kampanyaları, servis ve müşteri mutluluğu anlayışıyla çağdaş mağazacılığın Türkiye'deki en güçlü örneğini oluşturmayı hedefliyor. "