kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
2 Mayıs 2009, Cumartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Müşteriyi küstürmeyin

01.05.2009
Hasan Basri GÖKTAN/ Şekerbank YK Başkanı..
ORTAKLARIMIZA kriz yönetimi konusundaki tecrübelerimizi aktarıyoruz.
Kriz döneminde neleri doğu yaparlarsa krizden daha çabuk ve güçlü çıkabileceklerini anlatıyoruz. Bu dönemde risk ve varlık yönetimi kadar müşteri ilişkileri yönetiminin de son derece önemli olduğunu anlatıyoruz.