kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
31 Mart 2009, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
TTNet Genel Müdürü Tahsin Yılmaz "Tüm dünyada bu hizmeti veren iPass ve Boingo şirketleriyle anlaşarak WiFi servislerini Türkiye dışına da taşıyacağız" dedi.

TTNet uçan internetle Avrupa ikincisi olacak

TİMUR SIRT
30.03.2009
TTNet kablosuz internet erişim nokta sayısını yıl sonuna kadar 6 bine çıkararak Deutche Telekom'dan sonra en çok erişim noktasına sahip servis sağlayıcı olacak..
Kablosuz internet erişim noktalarına 'uçan internet' adını veren TTNet, erişim noktası sayısını 2009 yılı sonuna kadar 6 bine çıkarmayı hedefliyor. Yaklaşık 5 milyon 700 bin ADSL abonesine sahip Türkiye'nin en büyük genişbant internet erişim sağlayıcı şirketi TTNet, Avrupa'nın sayılı kablosuz internet erişim noktası (WiFi) sayısını 6 bine çıkararak abonelerine fazladan katma değer sunmayı hedefliyor.

YURTDIŞINA DA İNTERNET
TTNet Genel Müdürü Tahsin Yılmaz erişim noktalarında Avrupa ve uluslararası dolaşım şirketleriyle masaya oturmadan önce ellerini güçlendirmeye çalıştıklarını söyledi. Yılmaz: "Tüm dünyada bu hizmeti veren iPass ve Boingo şirketleriyle anlaşarak WiFi servislerini Türkiye dışına da taşıyacağız. Ancak anlaşmadan önce elimizin kuvvetli olması için yatırımlara devam ediyoruz. Yani sadece evlerde değil, evin dışına çıktıklarında da hızlı internet bağlantısını kullanmaya devam etmelerini arzu ediyoruz" dedi. Sadece erişim sunan şirket olmamak için yatırımlara devam ettiklerini ifade eden Yılmaz, yüzde 10'luk katma değerli servis hedefi ile çalıştıklarını vurguladı. Yılmaz "Sosyal hayata nasıl katkı sağlarız. Temel erişim dışında işlerimizi artırıyoruz, güvenlik, müzik, eğitim ve evin dışına çıkarıyoruz. Bu servislerin bir kısmını paralı bir kısmını da hizmetin içine ekliyoruz" dedi. Tahsin Yılmaz 1.5-2 milyon arasında kurumsal kullanıcıları olduğunu, yeni yapılan sitelere hızlı internet bağlantısı taşıdıklarını belirtti. Yılmaz, geçtiğimiz yıl yüzde 60'larda olan marka bilinirlik oranının bu yıl yüzde 83 civarına geldiğini kaydetti.

'KRİZ KULLANIMI ARTIRDI'
2008 yılının son 3 ayında başlayan küresel ekonomik krizin etkilerini değerlendiren Yılmaz, "Kriz dönemlerinde sokakta eğlenme harcaması kısılıyor. İnsanlar evlerine kapanıyor. İnternet trafiğinde son çeyrek yüzde 20 artış var. İnsanlar internet üzerinden daha fazla şey takip ediyor. İş arayan, eğlenmek isteyen daha fazla internet kullanıyor" şeklinde konuştu.