kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
2 Şubat 2009, Pazartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Kraft Gıda A.Ş. Genel Müdürü Gianluigi Arduini

Restoran restoran dolaşıp baharat tadını keşfettiler

PINAR ÇELİK
02.02.2009
Kraft Türkiye, bir yıl boyunca İstanbul'un büyük restoranlarında gelen müşterilerin damak tadını inceleyip baharat etkisini keşfetti. Firma 2009'da baharatlı ürünlere odaklanacak..
Tuzlu çerezler kategorisinde 2008 yılını hızlı bir büyümeyle geçiren Kraft Türkiye, 2009'da tuzlu çerezler kategorisine yeni bir ürünle girmeye hazırlanıyor. Tuzlu çerezler kategorisinde şu ana kadar benzeri olmayan yenilikçi bir ürün çıkarmayı planladıklarını belirten Kraft Gıda A.Ş. Genel Müdürü Gianluigi Arduini, Türklerin daha çok baharatlı tatları sevdiğini belirterek, "Burada kastettiğimiz acı olan baharatlar değil. Türk halkı her çeşit baharatı seviyor. Biz de bu tatlara odaklanacağız. Rafa 3 - 4 yeni ürün sunacağız" dedi.

SİPARİŞLERİ İZLEDİK
Bir yıl boyunca İstanbul'un büyük çaplı restoranlarında gelen müşterilerin siparişini verdikleri menüleri incelediklerini ve en çok talep ettikleri tatları ürünlerine yansıttıklarını dile getiren Arduini, "Türklerin neler sevdiğini tespit ettik. Mesela deniz aromalı ürünler Ukrayna'da tercih sebebiyken Türk halkının pek de tercih ettiği bir tat değil" dedi. 2008 yılında cips kategorisindeki üç boyutlu cipsi Patos Critos ile yüzde 70 büyüme yakaladıklarını kaydeden Arduini, "Türkiye'de tuzlu çerezler pazarında ikinci sıradayız. Global olarak Kraft bünyesinde Kraft Türkiye ciroda henüz küçük bir oran alıyor ancak 2008'de yüzde 19'luk büyümeyle cirosal anlamda Türkiye en hızlı büyüyen organizasyonlardan biri oldu" diye konuştu. Arduini, kahve ve çikolatada da büyümeyi öngördüklerini söyledi.