İlgi büyük olunca 200 m2'lik 'Kids'i açtık
İLİŞKİLİ HABERLER
İlgi büyük olunca 200 m2'lik 'Kids'i açtık
* Peki bu dönemde 180 metrekarelik çocuk mağazası riskli değil mi?
İstinye'de Burberry'nin İçinde sadece 20 metrekarelik bir alanda çocuk satıyorduk. Müşterilerden yoğun ilgi gelince ve koleksiyonda başarılı olunca, ekonomik krizin yaşandığı bir döneminde böyle bir mağaza açtık. O da beklentimizin üstünde gidiyor ve ikinci çocuk mağazasını açmak için yer bakıyoruz.
* Cirolardan memnun musunuz?
25 milyon dolar civarı ciromuz oldu. Bu büyüme trendleri 2010'a kadar çarpı iki yapmak istiyoruz. Geçen sene kriz olmamasına rağmen, ciro daha düşüktü. Sadece Mart ayları karşılaştırınca yüzde 38'in üzerinde daha fazla.
Yayın tarihi: 12 Nisan 2009, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/04/12//haber,2E9C6491CE3340BEBD5C582A2B66A692.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.