kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
28 Kasım 2008, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

'İkna değil tüketiciyi kandırıyoruz'

28.11.2008
MERT Tünay'ın başından geçen ilginç hikâyeler de dinleyicilerden alkış aldı. İşte hikâyeler:

* Bana iş için gelip bilgi veriyor. Verdikleri bilgi de 'Yapacağımız müzik Beko gibi akılda kalıcı olsun' diyorlar. Çıldırıyorum. Sen de milyon dolarları bastırıp televizyonda binlerce kez yayınlatırsan akılda kalıcı olur.

* Bazen müşterimiz olan şirkette çalışan birisi gençliğinde dört akorla gitar çalmış olabiliyor. Onu müzikten anlar diye bana gönderiyorlar. O da bu işi bilmiyor.

* Siz benim doğal olarak müşterilerimsiniz. Ama eğri oturup doğru konuşalım. Reklam yapmak tüketiciyi ikna etmek veya tanıtım yapmak değil. Tüketiciyi kandırmak, paraları cukkalamak. Tünay'ın yorumları Frederic Beigbeder'in 99 Francs adlı romanını hatırlattı. Beigbeder de reklam endüstrisini eğlenceli ancak bir o kadar da sivri bir dille eleştirmişti.