Giriş Saati : 07.10.2008 13:38 Güncelleme : 07.10.2008 18:12
AirTies, yenilenen kimliği, yeni ürün tasarımları ve 11n teknolojisi ile CeBIT'te ilk kez kullanıcılar ile buluşuyor. Türkiye'deki modem pazarında, yüzde 70'lik payı ile kısa sürede liderliğe ulaşan şirket, geçtiğimiz şubat ayında IPTV teknolojisine geçiş sağlayan IPTV Alıcısı (Set-Top-Box) üretimi ile bu alanda da Türkiye'nin ilk, dünyanın sayılı teknoloji şirketlerinden biri haline geldi.
Şimdi ise, dünyaya açılan bir Türk markası, uluslararası bir marka olmanın gerekliliklerinin bilinci ile yüzünü yeniliyor! Bu doğrultuda, kurumsal kimliğinin yanı sıra, endüstriyel tasarımlarını da yenileyen AirTies, kablosuz yaşamın, hayatımızdaki dinamik ve eğlenceli yeni boyutunu, kimliğine taşıdı.
İngiliz reklam ajansı L&Co'nun yanı sıra tüm AirTies ekibinin 9 aya yakın bir süre beraber çalışarak ortaya çıkardığı "yeni AirTies", CeBIT Bilişim Eurasia'da kullanıcılar ve sektör ile ilk kez buluşuyor.
Geleceğin ürünlerini bugünden kullanıcılarına sunan AirTies, "Kablosuz Yaşam" sloganı ile yeni bir kimlik kazandı. Logosundaki renkler ve yeni çizgisi ile kurumsal alanda başlayan bu yenilik, ürün tasarımlarına ve teknolojisine kadar uzanıyor.
AirTies, ürünlerine eklediği 11n teknolojisi ile kullanıcılara internete bağlanmanın ötesinde, artık medyanın da dahil olduğu internet okyanusunda, yeni dünyaları keşfetmenin eğlencesine, özgürce varmalarını sağlıyor.
11n, kablosuz ürünlerde bağlantı hızını 300Mbps'e yükselterek ev veya ofisinizde bulunan erişim noktaları arasında kesintisiz geçiş ve tek noktadan yönetim olanağı sağlıyor.
Yaşanan bu değişimlerin çıkış noktasını ise AirTies'ın kullanıcı memnuniyetine gösterdiği önem oluşturuyor. Ürünlerin geliştirilmesinde her zaman kullanıcılarının istek ve taleplerini değerlendiren Air- Ties, yaşamın her alanında var olan internet bağlantısını kablolardan, teknik ayrıntılardan ve karmaşık yapısından tamamen uzaklaştırdı.