Santralistanbul'daki sergi, öteki üniversitelere de taşınmak üzere.
20 kristal yılın özeti bu sergide
İLİŞKİLİ HABERLER
20 kristal yılın özeti bu sergide
Kristal Elma fırtınası kapsamında, "20.yılında Kristal Elma / Türk Toplumuna Reklamlardan Bakmak" sergisi, 18-29 Haziran arasında Santralistanbul'da sanatseverlerle buluştu. Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen sergi, toplumsal olaylarla, reklam sektörünün paralelliğini gözler önüne sererken, hafızalardan silinmeyen reklamları yeniden gündeme getirdi. Son 20 yılda Türkiye'de ve dünyada yaşanan sosyo-politik ve ekonomik olayların reklamlara nasıl yansıdığını geçmiş yıllarda Kristal Elma ile ödüllendirilen çalışmalar üzerinden yansıtan sergide, yaklaşık 200 eser yer aldı. Hem yazılı basın hem de TV reklamlarının ekrandan gösterileceği sergiyi Reklamcılar Derneği yönetim kurulu üyesi Haluk Mesci, Bilgi Üniversitesi öğretim üyesi Levent Yılmaz, grafik tasarımcı Emre Senan'dan oluşan üç kişilik seçici kurul oluşturdu. Reklamın yaratıcı ve sosyolojik açılımlarla ele alınacağı sergi, yıl sonunda içeriği genişletilerek kitap haline getirilecek. Sergi İstanbul ve diğer kentlerdeki üniversitelere de taşınacak. Bilgi için: www.bilgi.edu.tr
İLİŞKİLİ HABERLER
20 kristal yılın özeti bu sergide
Yayın tarihi: 29 Haziran 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/29/pz/haber,F684C258222F47A99B88D2D0851CEFDC.html
Tüm hakları saklıdır.