İLİŞKİLİ HABERLER
'Niçin ajanslar birbirini alkışlamıyor?'
'Niçin ajanslar birbirini alkışlamıyor?'
Pelin ÖZKAN MediaCat dergisi Genel Yayın Yönetmeni, Genel Müdür..
"Kristal Elma bu yıl 20. kez gerçekleştirildi. Türkiye gibi, ortalama beş yılda bir büyük bir ekonomik krizin yaşandığı, reklamın henüz bir yatırım değil, harcama olarak görüldüğü bir ülkede, yaratıcılık alanında bir yarışmayı 20 yaşına getirebilmek gerçekten takdir edilmesi gereken bir durum. Kristal Elma reklamcılık sektörü için kırkikindi yağmurları, mevsim rüzgârları ya da yazın gelişi gibi doğal bir şeydir artık. Yaratıcılık yarışmalarının doğası gereği herkesin memnun olabileceği sonuçlar üretmesi mümkün değil. Bu yüzden de zaman zaman sektörde memnuniyetsizlikler yaratması çok normal. Aynı durum dünyadaki bütün yaratıcılık yarışmaları için geçerli. Bu memnuniyetsizliklerin çözümünü yine sektör kendisi bulacaktır. Ancak, bu memnuniyetsizliklerden birkaçını da dikkate alarak düzeltmek gerekiyor. Aksi takdirde yarışma dışında kalan birkaç ajansa belki de yenileri katılacak ve Kristal Elma kan kaybedecektir. En önemlisi medyada yer almamış, sadece yarışma için üretilmiş işlerin yarışmaya girmesinin engellenmesi. Ödül sayısının çokluğu nedeniyle ödül töreninin uzaması da bir başka problem. Benim takıntılı olduğum bir başka problem de alkış meselesi. 2 bin kişinin toplandığı bir mekânda Kristal Elma'yı kazanan ajans açıklandığı zaman sadece o ajansın kendi masasından cılız bir alkış sesinin gelmesi ve diğerlerinin alkışlamaması problemini nasıl gideririz, hiçbir fikrim yok."
İLİŞKİLİ HABERLER
'Niçin ajanslar birbirini alkışlamıyor?'
Yayın tarihi: 29 Haziran 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/29/pz/haber,18F53B1A7559459D8E2A2C1A562E960E.html
Tüm hakları saklıdır.