kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 29 Haziran 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Ödüller nasıl belirleniyor?

Kristal Elma'ya katılan tüm reklamlar üç aşamalı bir değerlendirmeden geçiyor. Üçüncü aşamanın sonunda aşağıda sıralanan ödüllerin sahipleri belirleniyor. Buna göre, 'Başarı Ödülü', 50 puanı aşmak kaydıyla, her kategoride en fazla puan alan reklamlardan/kampanyalardan ikinci ve üçüncü sırada yer alanlara veriliyor. 'Kristal Elma' ödülü ise, 70 puanı aşmak kaydıyla her kategoride en fazla puan alan reklamlara/kampanyalara veriliyor. 'Büyük Ödül' Televizyon, Basın ve Çok Mecralı Kampanya bölümlerinde, Kristal Elma kazanan reklamların/kampanyaların arasından en başarılı olanlara verilirken, 'Yılın Kristal Ajansı' Ödülü ise, yaratıcı fikrin önemini vurgulamak amacıyla verilmekte. Yılın Kristal Ajansını belirlemek için ajansların aldığı Başarı Belgesi, Kristal Elma ve Büyük Ödül'ün katsayıları toplanıyor. En yüksek puanı alan Yılın Kristal Ajansı seçiliyor.