|
LTU'nun ikinci büyük pazarı Türkiye oldu
|
|
Türkiye'ye Almanya'dan gelen yolcuların yüzde 5'ini taşıyan havayolu şirketi LTU, kış döneminde İstanbul'a çıkarma yaptı. LTU, 1 Kasım'dan itibaren İstanbul-Düsseldorf uçuşlarını haftada ikiden altıya çıkardı. LTU'nın uçuşları büyük ilgi görürken kasım ayı sonuna kadar şirketin doluluk oranı yüzde 85'i aştı. LTU yetkilileri, sefer arttırımının ikinci günü Türkiye'nin önde gelen seyehat acentaları ve basın mensuplarına şirketin Düsseldorf'daki tesislerini gezdirdi. Türkiye'nin İspanya'dan sonra ikinci büyük pazarları olduğunu kaydeden LTU'nun Uluslaraarası Satıştan Sorumlu Başkanı Michael Rudolf, THY'nin günde iki kez uçtuğu Düsseldorf hattında risk aldıkları şeklindeki eleştirelere karşılık, 'Biz ne yaptığımızı biliyoruz. Uçaklarımız Kasım ayı sonuna kadar dolu, bu da doğru yolda olduğumuzu gösteriyor' dedi. 26 uçaklık bir filoyla hizmet veren ve 2005 yılı cirosu 1 milyor dolar olan LTU'nun Türkiye Satış Acentalığı'nı Mastur Turizm yapıyor.
|