kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
29 Nisan 2009, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Erkekler maçta kadınları evde çekirdek yiyor... Ürünlerde herhangi bir müdahale ve kimyasal kullanmadıkları için sağlıklı atıştırmalık konseptini geliştireceklerini söyleyen Ayhan Güneş, kullandıkları fıstık ve fındığı da kendi üretim tesislerinde işlediklerini dile getirdi. Yükselir ise erkeklerin maçlarda kadınların da ev sohbetlerinde en çok çekirdek yediğini ifade etti.

Peyman çekirdek çitletip pazarın % 10'unu alacak

28.04.2009
Krizle birlikte tüketimi yüzde 20 oranında düşen çekirdeğe yatırım yapmaya devam kararı alan Peyman, Çitliyo markasıyla iki yılda pazarın yüzde 10'unu almayı hedefliyor..
Esas Holding ile yaptığı ortaklığın ardından dökme kuruyemişte edindiği tecrübeyi paketli kuruyemişe de kaydıran Peyman, cirosunun yüzde 40'ını oluşturan çekirdeğe yatırım yapma kararı aldı. Krizle birlikte tüketimi yüzde 20 oranında düşmesine rağmen çekirdekte Çitliyo markasıyla büyümeye karar veren firma kuruyemişçiye gidip istediği nitelikte çekirdek bulamayan tüketiciyi hedefliyor.

EN ÇOK YAZIN TÜKETİLİYOR
Çitliyo markasının tanıtım toplantısında konuşan Peyman Yönetim Kurulu Üyesi Ayhan Güneş, 2010 yılı sonuna kadar çekirdek pazarından yüzde 10'luk bir pay almayı hedeflediklerini söyledi. Eskişehir'de 10 milyon euroluk yatırımla 16 bin metrekare bir alanda yer alacak yeni tesisin hazırlıklarını yaptıklarını ifade eden Güneş, ürün lansmanının çekirdeğin en çok tüketildiği yaz dönemine denk gelmesini ise "Zamanlamayı iyi ayarlamışız" diye değerlendirdi. Özellikle tuzsuz olan çeşidin kadınlar tarafından ilgi görmesini beklediklerini kaydeden Güneş, sigarayı bırakmak isteyenler için de "kesinlikle çekirdeği öneririm" dedi.

OTELLERE ÜRÜN VERMİYORUZ
Kurumlara kuruyemiş temini yaptıklarını ancak paketli olarak otellere ürün vermediklerini belirten Peyman Genel Müdürü Oğuz Yükselir, özellikle odalar içindeki minibarlara girmediklerini söyledi. "Otel odaları içinde bulunan minibarlarda ürünler bayatlıyor. Başka bir müşteri dolabı açıp ürünü tattığında bayat olarak algılıyor" diyen Yükselir, otel yönetiminin ürünlerin tazeliğini kontol etmelerine izin vermedikleri için paketli Peyman ürünleriyle otellerde olmayı tercih etmediklerini dile getirdi. Ekim ayıyla birlikte meyve barlarını öne çıkaracaklarını belirten Yükselir, çocuklara yönelik sağlıklı atıştırmalık konseptiyle yılın ikinci yarısından sonra yeni ürünleri de piyasaya süreceklerini kaydetti.