kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
19 Mart 2009, Perşembe
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Reklam gelirleri düşünce kriz vurdu

18.03.2009
Yapılan araştırmalara göre, gazetelerin krize girmelerinin en büyük nedeni reklam gelirlerinin azalması. Kriz de bu nedenle en fazla küçük ölçekli, yerel gazeteleri vuruyor. Daha önce de birçok gazete iflasını açıklamıştı. Basılı gazeteden internete geçmeyi tercih eden ilk yayın organı Christian Science Monitor gazetesi olmuştu.