kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 6 Ağustos 2008, Çarşamba
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Nazan Özkaymak Hakan Kaplan

Vakıf, World'ü seçti, Yapı Kredi'yi kartta lider yaptı

VakıfBank, 2 milyon kredi kartıyla Worldcard platformuna katılma kararı aldı. VakıfBank ile birlikte Worldcard sayısı 10 milyon 370 bin adede çıktı ve Yapı Kredi ortak kredi kartında lider oldu..
VakıfBank, 2 milyon kredi kartıyla Yapı Kredi Worldcard platformuna katılma kararı aldı. VakıfBank'ın katılımıyla Yapı Kredi Worldcard platformuna üye toplam kredi kartı sayısı 10 milyon 370 bin adede çıkarken, Yapı Kredi yüzde 26'lık pazar payıyla toplam kredi kartı pazarında en yüksek paya sahip banka oldu. Yapı Kredi, VakıfBank'ın ardından AnadoluBank ile de benzeri bir anlaşma sürecine girdi. VakıfBank'ın 5 Ağustos tarihi itibariyle Yapı Kredi Worldcard platformuna katılması dolayısıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan VakıfBank Kredi Kartları Başkanı Nazan Özkaymak, Yapı Kredi ile yapılan anlaşma sayesinde Vakıf- Bank kredi kartı sahiplerinin mevcut kartlarıyla 170 bini aşkın World üye işyeri fırsatlarından yararlanabilecekleri söyledi. Yapı Kredi Pazarlama Grup Başkanı Hakan Kaplan ise Avrupa'nın en büyük sekizinci kart programı haline gelen World platformunun Avrupa arenasındaki sıralamasını daha da yukarılara taşıma kararlılığında olduklarını söyledi. Kaplan, kredi kartlarının yurtdışında geçerliliği, kredilendirme özelliği, taksitlendirme, avans puan kullanma ve puanlarla cep telefonu konuşma süresi kazanma gibi tüketiciye fayda sunan farklı birçok hizmet ve uygulamanın ilk kez Yapı Kredi Worldcard sayesinde insanların hayatına girdiğini hatırlatarak şöyle konuştu: "Bunun neticesinde Türkiye'de 20 yıldır kesintisiz bir biçimde sektörde hem adet hem de ciro bazında liderliğimizi sürdürüyoruz. Bu işbirliği yalnızca kart kullanıcıları açısından değil, perakende dünyası ve her iki kurum açısından da önemli kazanımlar sağlayacak. Bir yandan daha büyük bir kitlenin yaratacağı alım gücünü daha kazançlı kampanyalar için kullanırken diğer taraftan işletme ve pazarlama yönetimi gibi maliyetleri birleştirerek tasarruf yaratmış olacağız. VakıfBank'ın geniş ve değerli kart portföyünü World üye işyeri dünyasıyla buluşturarak markamızın değerini daha da yükselteceğimize inanıyoruz."