kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 17 Temmuz 2008, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Ahmet Kavurmacı - Ömer Kavurmacı

'Sahteler ciroyu tırtıklıyor ama bu durum bizi çok üzmüyor'

Aydınlı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kavurmacı, üretimini yaptıkları markaların sahtesinin cirolarından bir şeyler eksilttiğini belirterek "Bu durum bizi üzmüyor, çok paramız var" dedi..
İLİŞKİLİ HABERLER
'Sahteler ciroyu tırtıklıyor ama bu durum bizi çok üzmüyor'
Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn.'nın lisansörü Aydınlı Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Kavurmacı, Türkiye'de üretimini yaptıkları markaların birçok sahtesi olduğunu belirterek "Çok paramız var. Onlar yüzünden ciromuzdan birşeyler tırtıklanıyor fakat bu durum bizi çok da üzmüyor" ifadesini kullandı.

MISIR'DAN ŞİKÂYET VAR
Aydınlı Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Kavurmacı ile Başkan Yardımcısı Ahmet Kavurmacı şirketin lisans sorunu ve gelecekle ilgili hedeflerini İstanbul'da düzenlediği basın toplantısıyla açıkladı. Aydınlı Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Kavurmacı 2001 yılında 21 milyon dolar ciro elde ettiklerini, 2007 yılını ise 130 milyon dolarla kapattıklarını vurguladı. Kavurmacı, 2008 yılının ilk 6 ayında 80 milyon dolar ciroya ulaştıklarını, yıl sonu hedeflerinin ise 175 milyon dolar olduğunun altını çizdi. Uzun vadeli hedeflerinin arasında halka açılmanın da varolduğuna değinen Kavurmacı, "Mısır'da üretim yaptıran tekstilcilerinin birçoğunun şikayetçi olduğunu duyuyoruz. Biz Türkiye'de Pierre Cardin'nin dünya çapındaki en büyük 3 lisansöründe birisiyiz. Fakat istihdam maliyetlerinin de düşürülmesini isteriz" dedi.

PIERRE CARDIN MUTLU OLDU
Sahte ürünlerin cirolarını 'tırtıkladığını' ifade eden Ahmet Kavurmacı da "Bu durum yüzünden verdiğimiz hukuk savaşı bizi üzüyor. Her hafta ürettiğimiz markalarının isimlerinin önlerine veya sonlarına koyulan harflerle markalar türetiliyor. Biz de 400 dolar ödeyip, bu firmaları mahkemeye veriyoruz. Birinci itirazdan sonra 8-10 bin dolara ödeyip, bu davaları takip ediyoruz. Yılda markalarımızın 100 civarında sahtesi türetiliyor. Bunların bize yıllık maliyetinin birkaç yüz bin dolar seviyesinde olduğunu söyleyebilirim" diye konuştu. Pierre Cardin markasında yaşanan lisansörlük sıkıntısının sonuçlanmasının markanın sahibi Pierre Cardin'i çok mutlu ettiğini vurgulayan Kavurmacı, "Kendisi bize bu durumun netlik kazanmasının doğum günü olan 22 Temmuz için en iyi hediye olduğunu kaydetti" dedi. Yurt içinde Becon markası ile büyüyeceklerini söyleyen Kavurmacı, markayı büyüttükten sonra yurt dışına açacaklarını kaydetti.