kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 17 Temmuz 2008, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Ragıp Yergin

Ragıp Yergin: Aksigorta ile herkes kazanıyor

Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, 2008 yılında tüm sektörün üzerinde duracağı ve şirketlerin başarısını belirleyecek olan acente ve müşteri memnuniyetinin, uzun yıllardır Aksigorta'nın öncelikli konuları arasında yer aldığını söyleyerek, acentelerine verdikleri önemi şu sözlerle dile getirdi: "Aksigorta olarak ana dağıtım ağımız acentelerimizdir. Değişim ve gelişim planlarımızı acentelerimizin talepleri doğrultusunda hazırlıyoruz. Müşterilerimize en doğru hizmeti ve en yüksek avantajı sunmaya yönelik çabamızda, bize gerekli gücü ve yeteneği sağlayan en büyük değerin acentelerimiz ve çalışanlarımız olduğunu aklımızdan çıkarmıyoruz. Onlar sayesinde önümüzdeki döneme son derece pozitif bakıyoruz." Yergin, "Müşteri beklentilerinin yükselerek çeşitlendiği bir ortamda, müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamak için sürekli yatırımlar yapıyoruz. Hasar anında ve sonrasında her zaman sigortalılarımızın yanındayız. Müşteri memnuniyetini hasar anında da devamlı kılmak, en büyük başarılarımızdan biridir. Çalışanlarımızın uzmanlığı, hasar anından tazminatın ödenmesine kadarki süreçlerde hızlı ve kaliteli hizmet verilmesini, hizmet standartlarının yükseltilerek inovatif projeler geliştirilmesini sağlamaktadır" dedi. Acentelerin gelirini arttırmaya yönelik çalışmalar yaptıklarını belirten Yergin, 2007 sonuçları çerçevesinde rating, teşvik ve ek komisyonlarla 486 acenteye ödeme yapıldığını belirtti. Yergin, "Rapel uygulamasına ilave olarak acente değerlendirme sistemimiz ile acentelerimize üretimlerinin % 5'ine kadar rating komisyonu ödüyoruz." dedi. Ragıp Yergin, kampanyalar sonucunda düzenlenen seyahatlerin, ödenen komisyonların, kampanyaların, eğitim programları ve acente toplantılarının toplam değerinin 2007 rakamına göre %50 artış gösterdiğini vurguladı.