kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 23 Nisan 2008, Çarşamba
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Turgut Uzer Serdar Demirdağ Güler Sabancı Bülent Savaş

30 yıllık logo dünyaya açılmak için 10 milyon dolara yenilendi

Lassa 30 yıllık logosunu yeniledi. Logonun tasarlanmasından bayideki tabelaların değişimine 10 milyon dolar maliyetli bu operasyon ile Lassa artık daha dinamik ve küresel olmak istiyor..
İLİŞKİLİ HABERLER
30 yıllık logo dünyaya açılmak için 10 milyon dolara yenilendi
Sabancı Holding'e bağlı Brisa çatısı altında yer alan Lassa'nın 30 yıllık logosu değişti. Brisa tarafından "Sabancı Ailesi'nin değil Türk ekonomisinin başarısı" diye tanıtılan Lassa'nın logo değişimi hakkında konuşan Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, Lassa'yı dünya markası yapmanın Sakıp Sabancı'nın en büyük hayali olduğunu belirterek, "Artık hayal değil, gerçekleşebildiğini ve gerçekleşebileceğini görüyoruz ve inanıyoruz" dedi. Yeni logo kullanılmasına ilişkin düzenlenen toplantıda konuşan Sabancı, başarının daima gelişmeyi ve değişimi yakalamaktan geçtiğini ifade etti. Sabancı, sözlerine şöyle devam etti: "Lassa'yı bugün dünya markası yapmak istiyoruz. Bu, rahmetli Sakıp Bey'in en büyük hayaliydi. Ben arkadaşlarıma teşekkür ediyorum ki o rüya, o hayal artık gerçekleşebilir oluyor. Artık hayal değil. Gerçekleşebildiğini ve gerçekleşebileceğini görüyoruz ve inanıyoruz. Dolayısıyla bundan sonrası için global bir marka, bir dünya markası olmak için Lassa'nın önünde yeni bir dönem başlıyor."

'SA' LOGODA KÜÇÜLDÜ
Brisa Genel Müdürü Bülent Savaş ise 50 ülkede 2 bin 500 noktada Lassa sattıklarını hedeflerinin Lassa'yı tamamen global bir marka haline getirmek olduğunu söyledi. Logonun yenilenmesine de değinen Savaş, global markalarla rekabette öne çıkmak için köklü ve güvenilir olan Lassa değerlerine modern ve dinamik marka değerlerini de eklediklerini vurguladı. Savaş, Sabancı Grubu'nu temsil eden 'SA'nın yeni logoda daha küçük yer almasına ilişkin bir soru üzerine, kurumla ürünü birbirinden ayırmak için 'SA'yı aşağıya aldıklarını belirtti. Brisa Genel Müdür Yardımcısı Serdar Demirdağ ise logo değiştirmenin maliyetinin tasarımdan bayilerdeki tabelaların değişimine yaklaşık 10 milyon doları bulacağını belirtti.
Haberin fotoğrafları