Canon Türkiye Ülke Müdürü Peter Saak müşterilerin artık tasarruf odaklı hareket etmeye başladığını ve bunun bilincine vardıklarını dile getirdi. Geçtiğimiz nisandan bu yana Türkiye'de ofis açarak aracıları kaldırdıklarını ve müşteri ile birebir temas kurmaya başladıklarını belirten Saak, göreve geldiğinden bu yana krizle birlikte müşterilerin davranışlarını koklamayı başardığını belirtti. Saak, "Geçtiğimiz yıllarda insanlar daha çok fiyat odaklı olarak hareket ediyorlardı. Artık bir ürün biraz daha pahalı olabilir ama işletim maliyetlerinin düşmesi, daha az enerji tüketmesi ve tasarruflu olması gibi konular daha çok ön plana çıktı" diye konuştu. Türkiye'de bayilerden ödeme sürelerinin oldukça uzun olduğunu ve iş yapışının daha riskli hale geldiğini dile getiren Saak, "Tedbir alıp faturalarımızı TL'ye çevirdik" dedi.