kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
26 Mart 2009, Perşembe
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
LİPTON YÜZDE 17 BÜYÜDÜ Lipton Dünya Başkanı Dallemagne 1986’dan bu yana bulundukları Türkiye pazarında aralıksız büyümeye devam ettiklerini söyledi.

Çay tiryakisi Türkiye Lipton'u zirveye taşıdı

26.03.2009
Çırağan Sarayı'nda düzenlenen basın toplantısında konuşan Lipton Dünya Başkanı Didier Dallemagne, 2008'de global çay pazarının yüzde 8, Lipton'un ise globalde yüzde 10 büyüdüğünü belirterek, "Lipton'un 2008'de Türkiye'deki büyüme hızı yüzde 17 olarak gerçekleşti. Türkiye, 150'yi aşkın ülke arasında büyümeye en çok katkıyı sağlayan ikinci ülke oldu" dedi. Unilever Türkiye Gıda Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin de Türkiye'de çay pazarının 1 milyar lirayı aştığını, pazarın yüzde 83'ünü paket çayın oluşturduğunu, Lipton'un yüzde 15 civarında pay ile pazarın en büyük ikinci markası olduğunu kaydetti. Çay pazarının Türkiye'de geçen yıl yüzde 14 civarında büyüdüğünü hatırlatan Seçkin, Türkiye gıda pazar büyümesinden hızlı büyüdüklerini söyledi.