Yonca’nın 18 mağazasının net satış alanı 15 bin 500 metre kareye ulaşıyor. 13’ü Adana, 4’ü Mersin 1’i de Hatay’da bulunan mağazaların 11’i Tansaş, 7’si Migros olacak
Migros, Yonca'yı da 'renklerine' bağladı
12.02.2009
Adana bölgesinde doğup toplam 18 mağazalık bir zincire ulaşan Yonca Marketçilik bundan böyle Migros ve Tansaş olarak hizmet verecek..
Yonca Marketçilik'e ait 18 mağaza, artık Migros ve Tansaş olarak hizmet verecek. Migros Türk'ten dün yapılan açıklamaya göre, Adana'da doğup, Mersin ve Hatay'da yaygınlaşarak Türkiye'nin en kuvvetli bölgesel market zincirlerinden biri haline gelen Yonca Marketçilik'e ait 18 mağaza 14 Şubat'ta, Migros ve Tansaş olarak hizmet vermeye başlayacak. Migros Türk'ün, büyüme stratejisi çerçevesinde mağaza sayısını artırmaya devam ettiği dile getirilen açıklamada, bünyesinde bulunan Migros, Tansaş, Şok, 5M, Macrocenter ve Kangurum formatları ile her bölgede müşteri beklentilerine yakınlaşmak için Migros Türk'ün, bölgesellik ve yerelliğe önem vererek ilerlediği kaydedildi. İlk mağazasını Adana'da açan ve zamanla Adana'nın yanı sıra Mersin ve Hatay'da (İskenderun) hizmet vermeye başlayan Yonca Marketlerin, gerekli yasal işlemlerin tamamlanmasının ardından 14 Şubat'ta kapılarını açacak.
TOPLAM 1191 MAĞAZA Migros Türk'ün 2008'de haftada ortalama 5 yeni mağaza açarak büyüdüğü ve 2009'da hızın haftada 8 mağazaya çıkacağı ifade edilen açıklamada, 2008 sonunda yurtiçinde 63 ilde 1.175, yurtdışı dahil 1.191 mağazaya ulaşan Migros Türk'ün, ocak ayında açtığı yeni mağazalarla birlikte, 18 Yonca Mağazasını da bünyesine kattığı ve toplam 15 bin 500 metrekare net satış alanına sahip mağazaların, bölgesel yatırımla müşteriye yakınlaşmanın göstergesi olduğu bildirildi. 31 Aralık 2008 itibariyle Migros Türk mağaza sayısı şöyle: Toplam satış alanı 700 bin m2 31 Aralık 2008 itibariyle Migros Türk mağaza sayısı şöyle: Migros 238 Tansaş 271 5M 6 Şok 652 Macrocenter 8 Yurti içi 1.175 Yurt dışı 16 Genel Toplam 1.191 Toplam satış m2 698.000