Sanırım Cengiz Semercioğlu da değinmişti. Sahi, Akmerkez'e ne oldu öyle? Önünden geçerken, FOX adlı TV kanalının o dev reklamlarına bakmamak için kafamı çeviriyorum. Tüm cepheleri boydan boya kaplayan o yüzlerden, o zevksiz reklam anlayışından kurtulmak için... Batı ülkelerinde böyle bir şey gördünüz mü hiç? Ünlü mağazaların cephelerini sattıkları veya satmadıkları herhangi bir ürünün, bir markanın, bir şirketin reklamlarına ayırdığını yani? Bunu yapmazlar, çünkü onlar zaten dev birer markadırlar. Bu yüzden, Galeries Lafayette, Printemps, Samaritain, Harrods veya Macy's gibi dev mağazalar asla cephelerine böyle şeyler koymazlar.
Türkiye'nin belki en tanınan AVM'si (alışveriş merkezi) Akmerkez, işte bunu yaptı. Belki çok para aldı, belki bu kriz döneminde buna ihtiyacı da vardı. Ama saygınlığından mutlaka bir şeyler yitirdi. Ruhunu satmanın hep bir bedeli vardır. Faust bunu çok iyi anlamıştı!
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir.
Ayrıntılar için lütfen
tıklayın
Yayın tarihi: 30 Ocak 2009, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/01/30/cm/haber,B947805A070A4868A02AED6125CA431A.html
Tüm hakları saklıdır.