Metro Turizm danışma hattı Samsun'da
Metro Turizm Yatırımlar Grubu Genel Koordinatör Yardımcısı Necmi Hatipoğlu, Danışma Hattı (Call Center) denilen rezervasyondan bilet satışına kadar, pek çok işlemin telefonla halledildiği merkezi Samsun'a kurma kararı aldıklarını bildirdi. Danışma Hattı projesinin Metro'nun Samsun'a katkı sağlamak için düşündüğü onlarca projeden sadece biri olduğunu belirten Hatipoğlu, kuracakları merkez ile pek çok yetişmiş gence iş imkânı yaratacaklarını vurguladı.
Yayın tarihi: 19 Aralık 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/12/19//haber,912EB405CFDA4642B128783921F854A4.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.