kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
19 Aralık 2008, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Metro Turizm danışma hattı Samsun'da

18.12.2008
Metro Turizm Yatırımlar Grubu Genel Koordinatör Yardımcısı Necmi Hatipoğlu, Danışma Hattı (Call Center) denilen rezervasyondan bilet satışına kadar, pek çok işlemin telefonla halledildiği merkezi Samsun'a kurma kararı aldıklarını bildirdi. Danışma Hattı projesinin Metro'nun Samsun'a katkı sağlamak için düşündüğü onlarca projeden sadece biri olduğunu belirten Hatipoğlu, kuracakları merkez ile pek çok yetişmiş gence iş imkânı yaratacaklarını vurguladı.