Gördüğüm bu projenin içine giren şirketler -ki sadece konfeksiyondan
16, kimya sektöründen 11 marka var- beş yıl sonra yurtdışında güçlü markalarla olmak için üstünlüğü ele geçirecek. Altunyaldız kimlerin ön plana çıkacağını ya da 5 yıl sonra kimlerin başarılı olacağını soruyorum, polemik olmasın diye bir şey söylemiyor ama seramik sektörünü başarılı bulduğunun altını çiziyor. Benim de aklıma yurtdışında giderek tanınmış bir markaya dönüşen
Eczacıbaşı'nın Vitra'sı geliyor.
Sadece Vitra da değil, hazır giyimden, gıda sektörüne, kimyadan, mobilyaya kadar pek çok sektörde öne çıkan bazı markalar var. Şimdi artık bu şirketlerin 10 yıllık yol haritalarıyla
Türkiye'den güçlü ihracat markaları çıkarmalarına çok az kaldı diye bilir miyiz?
Yayın tarihi: 5 Kasım 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/11/05//haber,7A73E9269A4A47A5AF2D555C261F308C.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.