kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
16 Ekim 2008, Perşembe
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
20 farklı kategoride 349 projenin ödüllendirildiği MediaCat Felis ödül törenini sunan Deniz Akkaya ve Ali Poyrazoğlu, gecede bir de skeç canlandırdı.

Reklam oscarları sahiplerini buldu

Erhan DOĞAN - Öner ÖNGÜN
16.10.2008
Bu yıl üçüncüsü düzenlenen ve yaratıcı medya fikirlerini ödüllendirmeyi amaçlayan MediaCat Felis ödüllerini kazananlar belli oldu. Önceki gece İstanbul'daki Swissotel'de düzenlenen etkinlikte 20 farklı kategoride 349 proje ödüllendirildi. Büyük ödülü, Üniversal McCann'in, Coca-Cola Company için yaptığı "Nestle Serinlik Durakları" çalışma aldı. atv, Stroer Kentvizyon ve Zaman gazetesinin ana sponsorluğunda düzenlenen MediaCat Felis Ödülleri'nin co-sponsoru ise Takvim gazetesi olurken Fotomaç ve Cosmopolitan da kategori sponsorları arasında yer aldı. Gecenin sunuculuğunu Ali Poyrazoğlu ve Deniz Akkaya yaptı. İkili gecede bir skeç de canlandırdı. Bundan sonraki kariyerini tiyatro ile devam ettirmek istediğini her fırsatta dile getiren Deniz Akkaya, "Daha yolun başındayım. Ama eğer tiyatroyla ilgili bir ödül alacaksam bu Afife Jale olmalıdır" dedi.