Geçen hafta, Türkiye-Hırvatistan maçı için Viyana'da olmak varken, ben Paris'i tercih ettim. O muhteşem galibiyeti Viyana'da yaşamak vardı ama Paris de her zamanki gibi çok çekici ve yaşanılasıydı... Paris'te bulunuşumuzun nedeni; Tag Heuer Eyewear'in Paris'de F1 pilotlarının katılımı ile düzenlediği lansmandı. 2008 gözlük modelleri, pistlerin en hızlı isimleri tarafından tanıtıldı. F1 pilotu ve Champcar dünya şampiyonu Sebastien Bourdais, Endurance Moto dünya şampiyonu Sebastien Gimbert ve Peugeot'nun pilotu Stephane Sarrazin'in hazır bulunduğu lansmanın asıl sürprizi; F1'de geçen yılın dünya şampiyonu olan Kimi Raikkonen'di. İsviçre'de kurulmuş 100 küsur yıllık saat markası Tag Heuer, 2002 yılından itibaren kendi gözlük koleksiyonunu da üretmeye başlamış. Saatler için dünya starlarının marka elçiliğini yaptığı Tag Heuer, spor gözlük içinse Kimi Raikkonen ile işbirliğine girmiş. Ve Kimi de bu ay tüm dünyada satışa sunulan Speedway yarış gözlüklerinin tasarımını yapmış. Kimi ile birlikte büyük bir çıkış yapan marka, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de sporla ilgili pek çok kişinin tercih ettiği marka haline gelmiş. Pershinghall Oteli'nde, Avrupa'nın dört bir yanından gelmiş gazetecilerin karşısına geçen Kimi'ye neden 'buz adam' dendiğini daha ilk bakışta anlıyorsunuz. Çok mesafeli, hatta neredeyse duygusuz... Gözlükler onun kalkanı gibi... Kimi'nin kendini en iyi ifade edebildiği yer yarışlar olsa gerek. Bu arada gözlükler tabii ki sadece pistlerde kullanılmıyor. Sportifliği ve şıklığı birarada veren marka, Kimi ve eşinin yer aldığı bir reklam kampanyasıyla zaten modanın ve lüksün göbeğine oturmuş durumda.
Yayın tarihi: 24 Haziran 2008, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/24/gny/baliksirti.html
Tüm hakları saklıdır.