* Eşyaları kurcalamayı sever.
* Dinlerken; karalama yapar, kalem döndürür veya silgiyle oynar.
* Not alarak ve metinin altını çizerek daha iyi öğrenir.
* Gördüklerine dokunmaya ihtiyaç duyar.
* Farkında olmadan, özellikle konuşurken insanlara dokunur.
* Bilgiyi hatırlamak için dokunsal uyarana ihtiyaç duyar.
* Bilgisayarla öğrenme ellerini kullandığı için ona eğlenceli gelir.
* Laboratuvarda çalışmayı sever.
* Okurken kelimeleri parmaklarıyla takip eder.
Çalışma ortamı nasıl olmalı?
Okurken, konuların önemli yerlerinin altını çizerek not almasını sağlayın. Hafıza becerilerini geliştirecek bilgi kartı gibi malzemeleri kullanması, üç boyutlu malzemelerle proje ve performans ödevleri alması için onu yönlendirin. Ders çalışırken kalem, silgi, stres topu gibi malzemelerle oynamasına izin verin. Bu onu rahatlatarak konsantrasyonunu arttırır. Bir müzik enstrümanı çalması (özellikle piyano) ve satranç oynaması konusunda teşvik edebilirsiniz.
Yayın tarihi: 8 Kasım 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/11/08//haber,C822F90000224AF9A52F9107836E1414.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.