* Bütün vücudunu kullanırlar.
* Derse aktif olarak katılmak ister.
* Taklit ederek, deneyerek daha iyi öğrenir.
* Laboratuvar ortamında yapılan derslerde iyi öğrenir.
* Harekete dayalı okul aktivitelerini sever.
* Konuşurken sanki bütün vücuduyla konuşur.
* Konuşulanı ve gördüklerini hatırlamakta zorlanır.
* Okuma hızı düşüktür.
* El yazısı düzgün değildir. Yazım hataları yapar. Bastırarak yazar.
Çalışma ortamı nasıl olmalı?
Öğrenmeye çalıştığı konuyu uygulamasına olanak tanıyın. Çünkü iyi yaparak öğrenir. Beklentilerinizi de onun yetenekleriyle paralel tutun. Aksi halde olumsuz benlik algısı geliştirebilir. İmla hataları ders başarısını olumsuz etkiler. Buna engel olmak için yazdıklarını kontrol etme alışkanlığı edinmesinde ona yardımcı olun. Kitap okuması için onu cesaretlendirirken, çalışma odasında ve masasında, derse konsantre olmasını engelleyecek materyalleri kaldırmasını sağlayın.
Yayın tarihi: 8 Kasım 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/11/08//haber,346F6261901B46D19A17704B684CB589.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.