İki seneden beri Aviva Plc.'de yürütülen "Forward Thinking" kampanyasına Aviva Türkiye de katıldı. Aviva Türkiye Murahhas Azası Carl Boehr, Aviva Sigorta ve Aviva Hayat ve Emeklilik'in birlikte yürüttükleri reklam kampanyasında temel hedefin Aviva markasının bilinirliğini artırmak, ana mesajın da Aviva markasının kalıcılığını vurgulamak olduğunu kaydetti. Kampanya öncesinde mevcut ve potansiyel sigorta/hayat/emeklilik ürünleri sahipleri ile yapılan araştırmalarda Aviva markasının tercih edilen bir marka olmasında, markanın arkasındaki kurumun güvenilirliği ve kalıcılığının önemli bir etken olduğu ortaya çıktı. Araştırmaya katılanların büyük çoğunluğu Aviva'nın köklü geçmişinin bilinmesinin, kararlarında önemli bir kriter olabileceğini belirtti.