Reader's Dıgest'ın her yıl hazırladığı "Avrupalılar'ın en çok güvendikleri markalar" sıralaması belli oldu. Avrupa'nın 15 farklı ülkesinde yürütülen araştırmalarda 30 farklı ürün kategorisiyle ilgili tüketici güveni sorgulandı. 24 bin 213 kişinin katıldığı araştırmada tüketicilerin özellikle ürünlerin çevreye olan zararlarını sorguladıkları belirlendi. Bu yıl yapılan sıralamada ilk sırayı kişisel bakım ürünleri geliştiren Nivea kazandı. Yedi yıldan beri düzenlenen araştırmada kişisel bakım sektöründe sürekli birinci sırada gelen Nivea, Avrupalı tüketicilerin en çok güvendiği markaların başında geliyor. İkinci sırada ise Finlandiyalı mobil telefon üreticisi Nokia var. Nokia'da aynı Nivea gibi kendi sektöründe liderliği kimselere kaptırmıyor. Üçüncü sırada ise kredi kartı şirketi Visa bulunuyor.