Her sene katlanan kurutma makineleri pazarı hakkında bilgi veren Bosch Pazarlama Müdürü Neylan Cansın, 2005 yılında 2 bin 500 kurutma makinesi sattıklarını, 2006 yılın ise 4 bin adetlik satışa ulaştıklarını bildirdi. Bosch Ev Aletleri'nin 2007 yılı satış hedeflerinin 8 bin adet olduğunu belirten Cansın, şunları söyledi: "2006'daki artışın nedeni olarak pazarlamanın çeşitli araç ve disiplinlerini aktif bir şekilde kullanmamızı söyleyebiliriz. Özellikle hız günümüzde çok güncel bir konu. Bu nedenle de kurutma makinesi zamanı sıkışık insanlar için önemli bir ürün. Kurutma makineleri 40 dakikada 1- 2 tişört ve bir kot pantolonunu yıkayıp-kurutup ütüleme gerektirmeden giyebilme fırsatı sağlıyor."