Mısır, Türkiye ve İtalya 'überseksüel'lerin mekânı
ABD'li reklam ajansı JWT'nin Başkan Yardımcısı ve dünyada trend yaratıcısı olarak kabul edilen Marian Salzman, tüketicilerin artık marka bağımlılıklarının kalmadığını belirterek, "Tüketiciler artık kral ve kraliçe gibi muamele görmek istiyorlar'' diye konuştu. Dünya literatürüne "metroseksüel'' kavramını kazandıran Marian Salzman, artık dünyada "metroseksüel'' erkek tipinin yerini yavaş yavaş "überseksüel"e bıraktığını söyledi. Türkiye, Mısır ve İtalya'da bu tip erkeklerin bulunduğunu kaydeden Salzman überseksüelleri genellikle bir elinde sigara, diğer elinde cep telefonu bulunan erkekler olarak tanımlanabileceğini dile getirdi. Salzman, geleneksel erkekliğe doğru bir dönüş olduğunu anlattı. Salzman, satın alma dünyasında Çin ve Hindistan'ın bugün ulaştığı konuma değinirken, "Saatlerimizi temizlemeye hazır 2 milyar insan bekliyor'' dedi. Günümüzde tüketicilerin çok talepkar olduklarına da değinen Salzman, artık günümüzde tüketicilerin markayla ilişkisinin çok eşlilik benzeri bir hal aldığını söyledi.