Havayollarında yurtdışında nasıl bir rekabet yaşanıyor? Benim yolcularımın yüzde 50'i yurtdışından yüzde 50'si ise yurtiçinden. Ancak gelirlerimin yüzde 75'i yurtıdışından geliyor. Kilometre olarak uzak olduğu için bu biletler daha pahalı. THY olarak diyorum ki, 'ben artık ucuz yolcu ile pahalı yolcuyu ayrı uçaklarda taşıyacağım.' Dışarıda bu alanda Türkiye'nin içinde bulunmadığı dev bir pasta var. Avrupa'da artık herkes bunu yapıyor. Örneğin, Amerika'da Delta ikinci markası ile piyasada. Türkiye'deki ekonomik büyümeden dolayı yurtdışından çok daha fazla insan Türkiye'ye gelirken turizm ve sağlık transferi hızla artarken ben geride kalıp, 'kârımı ediyorum, mutluyum' diyecek halim yok. THY'nin biletleri ile ikinci marka arasında yüzde 20'lik bir fark olacak gibi görünüyor.
Bir de koltuk arası kavgası var. İkinci markanızda koltuk araları nasıl olacak ? THY'de koltuk araları genelde 32-31 inç düzeyinde. 10 uçak ile ikinci marka ile uçuşlara başlayacağız. Belki 1-2 inç'lik bir daralma olabilir. Daha ucuz uçmak için daha çok yolcu taşımak normal. Bir takım giderleri kısacaksınız ki o da kârlı olsun.